Pamokėlės ,,Skambantys Žodeliai”

Pamokėlės ,,Skambantys Žodeliai”, kuriose derinama muzika, logopedinė ritmika ir neuro treniruotės!
Kartu su patyrusia muzikos pedagoge Agne Mickiene sukūrėme specialią programą, skirtą 4–7 metų vaikams, lavinti ritmo pajautimą, girdimąjį dėmesį, atmintį ir fonologinius gebėjimus. Visi šie įgūdžiai ypač svarbūs pradedant mokytis skaityti ir rašyti.
Viskas vyksta žaidybine forma, todėl vaikai patys nepastebėdami lavina šiuos itin reikalingus įgūdžius, mažina galimus skaitymo ir rašymo sunkumus bei palengvina pirmuosius žingsnelius mokykloje.
Grupelės dydis: iki 5 vaikų – dėmesys kiekvienam!

Registracija tel. +370 602 28540
Skaitymo lavinimo ir meninės raiškos studija: (Nuoroda)

Tegul mus visus vienija noras padėti vaikams patirti mokymosi džiaugsmą!


Nuorodos į mokslinius straipsnius, kuriais buvo remiamasi kuriant programą:
1. Bonacina, S., Huang, S., White-Schwoch, T., Krizman, J., Nicol, T., & Kraus, N. (2021). Rhythm, reading, and sound processing in the brain in preschool children. NPJ Science of Learning, 6(1), 20.
https://doi.org/10.1038/s41539-021-00097-5

2. Gordon, R. L., Fehd, H. M., & McCandliss, B. D. (2015). Does music training enhance literacy skills? A meta-analysis. Frontiers in Psychology, 6, 1777. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2015.01777

3. Tierney, A., & Kraus, N. (2014). Auditory-motor entrainment and phonological skills: Precise auditory timing hypothesis (PATH). Frontiers in Human Neuroscience, 8, 949.
https://doi.org/10.3389/fnhum.2014.00949

4. Tsang, A., & Yeung, S. S. (2024). The Interrelationships Between Young English-as-a-Foreign-Language (EFL) Learners' Perceived Value in Reading Storybooks, Reading Self-efficacy, and Proficiency. SAGE Open, 14(1), 21582440241293044.
https://doi.org/10.1177/21582440241293044

5. Ahokas, J. R., & Ahokas, J. R. (2024). Rhythm and Reading: Connecting the Training of Musical Rhythm to the Development of Literacy Skills. Early Childhood Education Journal, 52(2), 253–262.
https://doi.org/10.1007/s10643-024-01654-4

6. Fruechtenicht, K. (2021). Music-related Auditory Stimulation and Phonological Working Memory. Psychology and Behavioral Sciences, 10(1), 18–24. https://doi.org/10.11648/j.pbs.20211001.13

7. Krell, J., & Krell, J. (2023). School-Based Neurofeedback Training for Sustained Attention. Journal of Attention Disorders, 27(6), 735–745. https://doi.org/10.1177/10870547231122234

8. U.S. Department of Education, Institute of Education Sciences. (2025). Training Attention in Preschool: Effects on Neurocognitive Functions and School Performance. What Works Clearinghouse.
https://ies.ed.gov/ncee/wwc/Study/WWC2025001